Alzheimerjeva bolezen_osnove
Ponedeljek, 16. januar 2012 - 21:01
Kako jo pozdraviti ali pa vsaj ustaviti njeno napredovanje
Nekatere raziskave
1. Jean Mayer USDA Human Nutrition Research Center
Tri leta so spremljali staranje pri 320 starejših moških. Občasno so preverjali kri, spremljali so njihovo prehrano in prišli do teh rezultatov:
- visok odstotek homocistina je bil povezan z upadanjem spominskih funkcij
- visok odstotek folne kisline je bi povezan s tekočim govorom
- osebe s povečano folno kislino so imele manj težav pri prostorskem kopiranju (zmožnost možganov, da razumejo in reproducirajo geometrične like)
Zaključek študije je bil, da pomanjkanje vitamina B in visoka koncentracija homocistina napoveduje zmanjševanje kognitivnih sposobnosti
2. John Hopkins University
V prvi študiji so 7 let spremljali 580 oseb starejših od 60 let. Dieta bogata z vitaminom E (špinača, jajca, semenke, avokado, pradižnik, breskve in borovnice) se je pokazala kot zelo uspešna v borbi proti tej bolezni.
Dve leti kasneje so začeli spremljati več kot 4700 oseb starejših od 65 let. Njihovo prehrano so beležili v letih 1995 do 1997 in zopet v letih 1997 in 2000. Tisti, ko so v prvih letih prejemali dodatke z vitaminom E in C so imeli za 70% manj neurodegenerativnih bolezni. V drugi fazi pa je ta procent padel na 64%, toda še zmeraj dokaj visok.
3. UCLA Alzheimer's Disease Research Center
Macrofage [1] imajo zmožnost se povezovati in potovati po krvi, kjer uspešno uničujejo škodljive mikroorganizme. Včasih pa tudi oni potrebujejo pomoč. In ta pomoč prihaja v obliki kurkuma, rumenega pigmenta korenine turmerika (karijeve jedi, engl. curry)
Raziskovalci te univerze so dokazali, da kurkuma pomaga v boju proti Alzheimerjevi bolezni.
Kurkuma se povezuje z beta amiloidom, ki preprečuje nastajanje amiloidne naslage
Kurkuma je naravni antioksidant s protivnetnimi lastnostmi, ki ga ajurvedski zdravniki že tisočletja uporabljajo za zdravljenje slabe prebave, artritisa in urinarnih težav.
[1] makrofág -a m razmeroma velika celica, sposobna fagocitirati velike delce, vključno celice (npr. alveolarni makrofagi, histiociti, Kupfferjeve celice, celice mikroglije, monociti, retikulumske celice); prim. granulocit:
4.Neuroznanstveniki na UCLA univerzi so na miših dokazali, da omega 3 maščobna kislina DHA (engl. docosahexaenoic acid) uspešno ustavi razvoj Alzheimerjeve bolezni v njeni zgodnji fazi.
5.Druga najpomembnejša sestavina v boju proti neurodegenerativnim boleznim se je pokazala tudi alfa-lipoična kislina[1] (raziskava na univerzah v Hannovru in Leipzigu leta 2000).
6. Kot tretja sestavina v boju proti neurogenerativnim boleznim pa je najbolj čislana Hiperzine- A, ekstrakt kitajske rastline Huperzia serrata.
7. Zvončki in narcise vsebujejo ekstrakt galantamine, ki zaustavi napredovanje Alzheimerjeve bolezni – poveča se število acetilkoline transmiterjev. Študija na Univerzitetni bolnišnici v Helsinkih je dokazala učinkovitost tega ekstrakta (pacienti so dobivali po 20mg eno leto).
8. Zeleni čaj in rdeči laser raztapljata amiloidne obloge
Na prvi pogled je to čuden izbor, vendar deluje. Rdeča laserska luč olajša katehinom iz zelenega čaja prehod v možgane, tako da se lahko obloge začnejo raztapljati.
Dr. Andrei Sommer in njegovi kolegi iz univerze v Ulmu v Nemčiji, so uporabljali rdečo lasersko luč z valovno dolžino 670nanometrov (100W/m2) za boljši transport zdravil do rakavih celic. Laserska luč iz celic dehidrira tekočino in potem, ko se ugasne, celice začnejo srkati vse snovi iz medceličnine.
Sedaj je isti team raziskovalcev ugotovil, da se tehnika z laserjem lahko uporablja za razkroj beta amiloidnih oblog pri obolelih za Alzheimerjem. Amiloidne obloge motijo medcelično komunikacijo in vodijo v izgubo spomina in druge simptome, ki nastopajo pri Altheimerju in demenci.
9. Korenčkov sok in olivno olje - recept vedcev
Ta recept sem izvedel na morju.
Najbolj preprosta in najbolj učinkovita metoda detoksifikacije možganov.
Naj bi 100% deloval pri lajšanju in odpravi simptomov pri Alzheimerjevi bolezni in z njo povezano demenco.
Operite sveže korenje, ne ga lupiti, samo postrgajte, kar ni v redu. Pod kožo so namreč najbolj koristne sestavine. Naredite 2 dcl korenčkovega soka, lahko ga malo razredčite, če je pregost (dodate npr. zeleni čaj ali vodo). Nato vmešajte 1 žličko olivnega olja in to mešanico popijte pred spanjem. To počnite najmanj 1 mesec. V tem času se morajo pokazati konkretne izboljšave.
Če se boste lotili pitja tega soka, nas prosim obvestite o rezultatih.
